Методична робота
Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за двома основними напрямками:
1. Пошук та впровадження нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній діяльності;
2. Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду
та його розповсюдження.
Консультації для педагогів:
-«Формування у дітей дошкільного віку початкових уявлень про моральні якості»;
-«Співпраця з батьками як умова забезпечення емоційного комфорту малюків»;
-«Розвиток пізнавальної активності у дошкільників»;
-«Ще раз про розвивальне середовище як складову педагогічного процесу»;
-«Психологічна готовність дитини до навчання у школі»;
-«Педагогічні умови активізації рухового режиму дітей дошкільного віку»;
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
-Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
- Tеоретично - практичниі семінари;
-Cемінари-практикуми;
-Колективні перегляди занять.
-Школа молодого вихователя «Шлях до майстерності»
Василь Олександрович Сухомлинський – педагог новатор
18.02.2014 року в Антонівському яслах – садку №26 розпочала роботу школа інноваційних технологій за темою «Морально – етичне виховання дітей дошкільного віку за педагогічною спадщиною В.О. Сухомлинського». Слухачами школи стали вихователі дошкільних закладів міста, яких ознайомили з основними ідеями великого педагога з «нормами моральності», які сформулював Сухомлинський у своїх правилах:
1. Виховання рефлексійних емоцій, почуття обов’язку, відповідальності за свої вчинки.
2. Виховання у дітей почуття вдячності батькам.
3. Проявляй нетерпимість до зла. Допомагай слабким та беззахисним, будь чутливим до чужого горя.
Однією із форм роботи школи був практичний показ заняття «Зимуючи птахи», де діти, аналізуючи оповідання В.Сухомлинського «Дівчинка і синичка», « Якого кольору буває сніг» презетнували свою креатину годівничку та дивували слухачів своїм дивовижним ставленням до природи.
Під час проведення «круглого столу», педагоги висловлювали свої враження від багатогранності обізнаності дітей творами Сухомлинського.
Метою школи інновації поділитися досвідом роботи вихователя Калініченко Т.О. девізом якої стало переконання Сухомлинського, що добрі почуття йдуть корінням з дитинства, а людяність доброта, ласка, доброзичливість народжується з праці, турботах, хвилюваннях про красу довкілля.
Літературно – музичний вечір «Ювілей Великого Кобзаря»
Кожної весни, кожного року, як тільки розпускаються перші бруньки вся Україна відзначає важливу дату для народу – День Народження Великого
Кобзаря. Людини з Великої літери, який у давній, але дуже скрутний час піднімав країну з колін, закликаючи та підтримуючи патріотичний дух народу. Кожний поважаючий себе українець знає
найвідоміші його вірші, які звучать, як гімн, як заклик і прояв сили та натхнення на майбутнє на розквіт країни.
Не стояв у стороні і ясла-сад №26, в якому було проведено захід щодо 200річчя з Дня народження Кобзаря. Літературно – музичний вечір«Ювілей Великого Кобзаря»
розпочали дівчата старшої групи виконуючи пісню на слова Т.Шевченка « Зацвіла у долині червона калина ». Вихованців підтримали їх наставники і залюбки виконали пісню «Реве
та стогне Дніпр широкий». Діти з зацікавленістю слухали розповідь вихователя про творчість Шевченка, дізналися про літературну спадщину та основні відомості з
біографії письменника, які маленькі квіточкам запам’ятають надовго і ці знання будуть слугувати у шкільний період та все подальше життя.
Під час свята діти читали вірші: «Дивлюсь, аж світає» - Даша Міщенко, «Мені тринадцятий минало» - Вітя Язловецький, «Садок вишневий коло хати» - Максим
Алєшов, «Зоря моя вечірня» - Іра Токарева. Всі ці зірочки засяяли щастям, радуючи себе і всіх оточуючих.
Неймовірне піднесення охопило глядачів коли безсмертні слова «Заповіта» зачитала вихователь КалініченкоТ.О.
Щирий невимушений дитячий спів перебив тишу піснею «Тече вода з під явору», яку підхопили батьки, діти яка були запрошені на свято. Хотілось вірити, що десь високо в небі на нас споглядає сам Шевченко і тішиться нами – «своїми діточками».
Наше свято принесло багато прекрасних емоцій та корисної інформації як для дітей, так і дорослих.
Шевченко – це українець, бо його творчість – це неоцінений вклад в національну скарбницю нашої країни. Він пророк і геній, бо й сьогодні його слова – це основа основ для навчання і виховання наших дітей.